Engagera Dig | Sverigedemokraterna i Örebro län

Engagera Dig

Vi hälsar dig varmt välkommen till oss!

Du har läst och hört om vår organisation och vår politik och känner att du vill engagera dig. Du kan antingen teckna medlemskap direkt via nätet eller genom att kontakta någon av våra företrädare, så hjälper vi dig med tecknandet av medlemskap. Vill du träffa någon av oss för ett enskilt möte innan du blir medlem så går det självklart att lösa, enklast genom att skicka ett mail till: orebrolan@sd.se.

Alla är välkomna till oss och vi letar ständigt efter engagerade medlemmar till allt ifrån att sitta i styrelsen, medverka vid Öppet Hus, evenemang/föreläsningar, nämnder och slutligen även till att kandidera inför valen. Om du har politiska ambitioner är Sverigedemokraterna ett bra val, vi växer så det knakar! Vi har regelbundna utbildningar och vi stöttar även varandras utveckling lokalt med hjälp av våra spridda erfarenheter ifrån diverse olika yrkeskategorier och skilda åldersspann.

Vi är hela folkets parti och vår politiska kompass består främst av ett försiktigt framåtskridande och sunt bondförnuft. Vi är alla vanliga människor, inte en organisation bestående av enbart yrkespolitiker. Vi har inte distans mellan oss och samhället, vi är en levande del av samhället. Samtliga av oss har engagerat sig för att tilltron till de gamla partierna är borta och vi har en gemensam vision om ett säkrare och mer sammanhållet Sverige.

Vill du bli en del av vår folkrörelse? Ansök då om medlemskap!
Är du redan medlem men eftersöker mer information, kontakta orebrolan@sd.se via mejl med dina funderingar, vi finns även på facebook.